ASISTENT/KA výrobního technologa | potravinářská výroba

Odpovědět

Informace o pracovním místě

Pro významného klienta, mladou českou firmu, která má na svém kontě několik významných ocenění:

23. nejrychleji rostoucí firma ve Střední Evropě
tuzemská dvojka na trhu v oblasti vysoko bílkovinné stravy
majitel společnosti je členem Forbes 30 pod 30

HLEDÁME pečlivého kolegu, který nenechá nic náhodě, nedělá věci jen na půl a soustředí se na detaily. 
Jste to Vy? Udělejte tečku za starou prací a přijďte se s námi poznat.
 
• administrativní podpora ve výrobě - práce v ERP systému a zadávání jednotlivých dat (skladové karty, kusovníky produktů, správa nových surovin a obalového materiálu)
• bude dohlížet na dodržování HACCP ve všech směrech
• organizovat skladové prostory a vytvářet vhodné skladovací podmínky (ve spolupráci s pracovníky skladu), příjemka rizikových materiálů
• pomáhat ve výrobě při vývoji nových produktů - kapslování, míchání, balení a třeba i příprava produktů na focení

Požadujeme

• ukončené SŠ vzdělání
• podmínkou je praxe z potravinářské výroby
• také u nás využijete zkušenosti z administrativy
• máte při práci nastavený systém, místo chaosu dodržujete jasnou strukturu a řád
• pečlivost je pro nás stěžejní vlastnost

Nabízíme

• skvělý tým a pracovní atmosféru - jsme mladí, kreativní a máme drive
• potřebné zaučení a podpora ze strany kolegů
• mzda odpovídající vaší praxi
• stravenkový paušál
• Multisport karta

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: Dle domluvy
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: Manpower
Zadavatel: Tereza Nádvorníková
Lokalita: Kojetín
Zavolat: Zobrazit kontakt 
Manpower
ID inzerátu: 4866458   Vloženo: 21.02.2025
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...